måndag 18 mars 2013

Trosor

På olika syforum där jag är med har jag sett att många syr egna trosor av småstuvar som blir kvar efter andra syprojekt. Jag har länge tänkt att jag ska testa och nu har det äntligen blivit av.
Började med ett par till Lila och de fick högsta betyg så nu kan jag sy fler.
"Mamma jag vill ha dom här på dagis idag!"
Ursäkta det dåliga fotot men just nu finns inte tid och ork att experimentera med fotoredigering.
Lillskruttan på snart 10 månader envisas fortfarande med att vilja amma på nätterna och det börjar kännas att man inte sovit en hel natt på ca ett år.

Håller även på att organisera mina tyger och sortera in dem i nyinförskaffade hyllor. Det kommer bli superbra! :-) Ni får se snart!



2 kommentarer:

  1. Supersöta trosor. Klart att hon vill ha dom till dagis.

    SvaraRadera
  2. Jättefina trosor! Ska bli spännande att se hur du ska organisera dina tyger. Kram

    SvaraRadera