tisdag 13 november 2012

Matchande set till en nyfödd, liten tjej.

Vänner till mig har fått en dotter och jag har sytt en liten "välkommen till världen"-present. Föräldrarnas bröllop gick i vitt, rött och svart så jag hoppas att detta prickiga set ska passa dem i smaken.
Byxorna har ganska långa muddar så det finns utrymme att växa i dem. Mössan är fodrad med mjuk, svart velour och dreglisen har svart fleece på baksidan.
Jag hade inte tänkt göra en vändbar mössa men den funkar faktiskt även som det.

Material: röd Jersey med vita prickar från Liandlo, svart mudd, velour och fleece från Stoff & stil och svart tryckknapp från 3exter.

2 kommentarer:

  1. Men herregud vad du kan!!!!!!!!! Jag kanske ska skicka mina ordrar till dig istället ;) Kram Sofia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du! Haha nja jag är nog inte riktigt lika effektiv som dina ordinarie leverantörer ;-)

      Radera