lördag 15 december 2012

Tights till mina små

Efter mycket krångel med min vanliga symaskin fick jag ändra planerna för kvällens sömnad. Jag hade hoppats hinna betydligt mkt mer men det blev iaf två par tights. Återstår att se imorgon om de passar.
Svarta i velour tänkte jag kunde vara mjukt och mysigt till H och även lätt att matcha.
Till L hade jag ett par rosa utklippta men eftersom jag inte orkade byta trådfärg så fick det bli ett par leopardmönstrade istället.

Material: svart velour från stoff & stil och leopardmönstrad bomullsjersey från facebookgrupp.

2 kommentarer:

  1. Med så fint resultat är det svårt att föreställa sig att du hade problem med maskinen. Oavsett så är de superhärligt, även tillsammans ;)
    Velourtights har jag inte tänkt på tidigare men det e ju perfekt sp hör års! Tack för inspirationen!

    SvaraRadera
  2. Tack Emma! Kul att kunna inspirera.. Är mest van att det är jag som inspireras av alla andra. :-)

    SvaraRadera