fredag 3 maj 2013

Annat färgglatt

Som man har längtat efter våren. Äntligen är den här!
Nu får sömnaden lämna lite plats för mitt andra stora intresse - trädgård!

Jag har även sytt en del. Det kommer snart nya inlägg på sydda plagg till båda mina tjejer och även till mig. Andra grejer som inte alls blivit som jag tänkt mig ligger och väntar på att jag ska få energi att ta tag i dem igen och en del är kasserat.

I väntan på bilder på det nysydda kommer här lite bilder på annat färglatt som man verkligen törstar efter nu.









2 kommentarer:

  1. Väldigt fina arrangemang! Jag älskar verkligen murgröna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja murgröna är en väldigt fin komplementsväxt! Den tar fram det fina i de blommiga tycker jag.
      Personligen tycker jag den här klövern med tvåfärgade blad var väldigt läcker! :-)

      Radera